Kívül-belül átalakult a Sensation
Már nemcsak rendezvényszervezéssel foglalkozik a Sensation, hanem – mint a Pécs 2010 pr-tenderének egyik nyertese – pr-rel is, a külön létrehozott divíziót Iványi Orsolya vezeti. Az ügynökség szervezeti átalakítása nyomán összesen öt üzletág jött létre és arculatot is váltottak.
Szervezeti és arculati átalakításon esett át a közelmúltban az eddig esemény- és rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation. Az ügynökség kommunikációs stratégiai szemléletet váltott, ezért helyezte új alapokra a működését és olyan üzletágakat hozott létre, mint a congress, event, creative, pr és interactive. Az első három divízió élére házon belül neveztek ki munkatársat, míg az utóbbi kettő vezetésére új szakembereket igazoltak le.
Ki mit vezet?
A pr-részleg irányítását Iványi Orsolyára bízták, aki a Vodafone pr-menedzseri posztja után a WizzAir vállalati kommunikációs menedzsereként dolgozott, az interaktív divíziót pedig az Arcus Interactive project menedzseri, valamint a Carnation tanácsadói posztját megjárt Vöröss Levente vezeti. Iványi Orsolya új munkahelyén a Pécs 2010 pr-feladataiért felel; mint ismert, az Európa Kulturális Fővárosa program kommunikációjára a Sensation a Merlinnel és a GO! Creatives-szal közös konzorciumban kapott megbízást.
Az event üzletág élére Bojczer Mónika kerül rendezvényigazgatóként, ő a Ragazzarttól 2004-ben került a Sensation-höz event menedzserként. A congressért Paku Melinda felel, a kongresszus igazgatói pozíció előtt szakmai igazgató volt az ügynökségnél, 2003 előtt pedig a Sanoma kongresszus figyelő operatív menedzsere volt. A creative részleget Frenyó Teodóra vezeti, aki tavaly art directorként került a Sensation-höz, referenciái között szerepel a Café Reklám, a McCann Erickson és Ogilvy Budapest . Számára a stratégiaváltás hozta a kreatívigazgatói pozíciót.
„Továbbra is kis ügynökség szeretnénk maradni, amiben segít, hogy óriási holdudvarunk van. A divízióknak éppen ez a feladata, hogy összegyűjtsék a megfelelő alvállalkozókat” – mondta el Nagy Gábor, a cég ügyvezetője. A szakember arról is beszélt, hogy az ügynökség filozófiája, hogy a kommunikáció ma már igazi háború; mindenki azt akarja, hogy a saját terméke vagy szolgáltatása hódítsa meg és uralja a piacot. Éppen ezért” Sensation a te fegyvered” lett a cég szlogenje, ami üzletáganként az adott terület kulcsszavával egészül ki. Megújult a cég logója is, aminek színe divízióként változik, az egységek megjelenítése pedig önmagában és egységben is értelmezhető.
