Kockázatok
Harold Lloyd az ÁB-Aegon reklámfilmjében
A filmgyártó a szpothoz a 2001 The Harold Lloyd Trusttól, a filmek jogtulajdonosától megvásárolt egy 20 percnyi, körülbelül hat jelenetből álló filmrészletet, így a kapott anyag bármely elemének a felhasználásával egy 30 másodperces reklámfilm elkészítésére nyílt lehetősége. Mivel előre sem a filmgyártó, sem az ügynökség nem tudta, hogy milyen filmrészletek érkeznek, a végleges storyboardot csak az anyag kézhezvétele után lehetett elkészíteni, ugyanis a Trust nem küld akármit. Ezért eshetett meg, hogy a vizuális motívum kissé hasonlít egy mobilcég korábbi óriásplakát hirdetéséhez, de ők is innen vették az ötletet.
A pár másodperces újraforgatott jeleneteket kamerapozícióban, megvilágításban és természetesen a szereplők arányaiban is az eredeti filmkockákhoz kellett igazítani, és az új anyag képminőségét is az eredeti állapotra kellett lerontani. A felvételek elején feketével kitakart green-box technikát alkalmaztak, hiszen csak az ügynököt kellett az eredeti kockákra illeszteni. A green-box technikát épített irodai díszlettel egészítették ki abban a jelenetben, amelyben az ügynök észreveszi, hogy Harold Lloyd megcsúszik az ablakpárkányon. Mivel ez a jelenet csak a reklámfilmben látható, a Lloydot alakító dublőr mögé az alkotók egy korabeli városképet illesztettek.
A befejező snittek más technikával készültek. A zárójelenetben Harold Lloyd egy asztalnál ül a biztosító emberével, és egy mondat erejéig közbe is szól. Az eredeti helyszín egy étterem, ahol Lloyd beszélgetőpartnere egy idős hölgy, ráadásul a főhőst kissé eltakarja egy hatalmas virágcsokor. Az eredeti kockákról csupán Harold Lloyd fejére és mellkasára volt szükség, amelyet nemcsak az irodai díszletre, hanem a dublőr testére is rá kellett montírozni. Az ügynököt az idős hölgy helyére, míg a dublőrt Lloyd helyére ültették, és addig játszottak az eredeti és az új kép pontos összeillesztésével, amíg a dublőr teste és kéztartása hitelesen egészítették ki az eredeti kockák hiányzó részleteit. A beállításkor figyelembe kellett venni, hogy Lloyd az asztalon lévő laptopot nézze, és megszólalásakor pontosan az ügynök szemébe tekintsen. A jelenet végére a film kiszínesedik, ezzel megérkezik a jelenbe.