hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kodak diákreklámfilm-verseny - magyar győztessel

A Kodak diákreklámfilm-pályázatán induló alkotások közül Lóth Balázs Szeret-nem szeret című munkájára szavaztak legtöbben a Golden Drum Reklámfesztivál ideje alatt. A nemzetközi versenyen két magyar pályamű indult, amelyek korábban egy hazai megmérettetésen nyertek.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A magyarországi Kodak Társadalmi Célú Diákreklámfilm verseny 2007 márciusában indult, az első körben szakmai zsűri értékelte a beadott szinopszisokat és választott ki tíz, megvalósításra érdemes pályázatot. A tíz projektre a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Színház és Filmművészeti Egyetem diákjai alkotói csoportokat hoztak létre, ők tervezték meg és készítették el a filmeket.

A verseny főtámogatója, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium az Esélyegyenlőség Éve programsorozat keretein belül adta meg verseny témaköreit, ezen felül pedig egy limitált költségkeretet biztosított mind a tíz forgatási stáb munkájához. További támogató volt a Focus Fox és a Sparks, illetve a Kodak.

A tíz elkészült 30 másodperces filmet, a közismert filmes szakemberekből álló zsűri júniusban értékelte, és kiválasztották Lóth Balázs Szeret-nem szeret, illetve Kájel Judit, Tari Zsófia és Rév Marcell Pást című munkáit, amely filmek a portorozsi Golden Drum fesztiválon versenyeztek a többi ország Kodak reklámfilmversenyének győzteseivel együtt. A vetítéseket követően a Kodak begyűjtötte a nézők szavazatait, amelyek összesítése szerint Lóth Balázs munkája nyert.

A Szociális és Munkaügyi Minisztériummal kötött szerződés szerint a Szeret-nem szeret című szpot hamarosan a nagyközönséghez is eljuthat.

A Kodak Nagy-Britanniában hirdette meg először a diákreklámfilm-versenyt, idén először Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Törökországban tanuló diákok is részt vehettek benne.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés