hirdetés
hirdetés

Költői kérdés

2001-11-15
Portorozsban nem nyertünk, szól a híradás. De a mondat pontatlan. Mert helyesen: Portorozsban SEM nyertünk. És máshol SEM. És már hosszú-hosszú évek óta SEM.

Hazahoztunk ugyan most két ezüstöt, amelyeknek persze nagyon kell örülnünk. Őszintén gratulálok is az érdekelteknek, de sajnos ezek nem díjak, hanem helyezések. Úgyhogy a díjínséggel kapcsolatban még mindig ugyanaz a kérdés:
MIÉRT?

Hogy miért? Annyit írtam már erről. Most inkább megmutatom, jó? Találtam a legújabb Creativityben az OBIE finalisták között egy nekem tetsző reklámot:



Nem rossz, ugye? Szóval eljátszottam a gyakori, kedvenc játékomat vele. Mi lett volna belőle, ha ugyanez az ötlet a megszokott magyar reklámcsinálási folyamat állomásain ment volna keresztül? Íme:


Szóval, mi is volt a kérdés? Ja, igen! Hogy miért. Hát ezért.

Ui.: Elnézést kérek a CMG Communications kreatívjaitól és a Virgin Atlantictól, hogy a magyarosch reklámvirtusch szemléltetésére áldozattá tettem kiváló reklámjukat.

Véleményeket, visszajelzéseket örömmel adok-veszek.

Kaszás György

hirdetés
hirdetés