hirdetés
hirdetés
hirdetés

Költői kérdés

Portorozsban nem nyertünk, szól a híradás. De a mondat pontatlan. Mert helyesen: Portorozsban SEM nyertünk. És máshol SEM. És már hosszú-hosszú évek óta SEM.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Hazahoztunk ugyan most két ezüstöt, amelyeknek persze nagyon kell örülnünk. Őszintén gratulálok is az érdekelteknek, de sajnos ezek nem díjak, hanem helyezések. Úgyhogy a díjínséggel kapcsolatban még mindig ugyanaz a kérdés:
MIÉRT?

Hogy miért? Annyit írtam már erről. Most inkább megmutatom, jó? Találtam a legújabb Creativityben az OBIE finalisták között egy nekem tetsző reklámot:



Nem rossz, ugye? Szóval eljátszottam a gyakori, kedvenc játékomat vele. Mi lett volna belőle, ha ugyanez az ötlet a megszokott magyar reklámcsinálási folyamat állomásain ment volna keresztül? Íme:


Szóval, mi is volt a kérdés? Ja, igen! Hogy miért. Hát ezért.

Ui.: Elnézést kérek a CMG Communications kreatívjaitól és a Virgin Atlantictól, hogy a magyarosch reklámvirtusch szemléltetésére áldozattá tettem kiváló reklámjukat.

Véleményeket, visszajelzéseket örömmel adok-veszek.

hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés