Az elmúlt évtizedben a szabadidő eltöltésének módja a nyugati világban jelentős átalakuláson ment keresztül. Egyre több médiacég egyre több csatornán egyre több információval küzd a figyelmünkért; a tapasztalatok azt mutatják, hogy a könnyen befogadható és látványos tartalmaknak van a legtöbb esélyük ennek megszerzésére. Ezzel erős összefüggésben áll az a Magyarországon is tapasztalható trend, hogy az emberek egyre kevesebbet olvasnak. Újságot, magazint és internetes oldalakat még csak-csak, könyveket egyre kevésbé, szakkönyveket meg végképp alig.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.