hirdetés
hirdetés
hirdetés

Körbesétálva vezetni

MBWA (Management by Walking Around)

Kézenfekvő, mégis nagyon ritkán alkalmazott vezetői kommunikációs módszer. Az alkalmazottak sokkal emberibbnek, elérhetőbbnek érzik a felső vezetést, de elsősorban a vezérigazgatót, ha időnként szűk körben látják őket/őt.
hirdetés
Rendkívül hasznos, ha a vezető rendszeresen (hetente, kéthetente, havonta) prioritásként, beiktat a napirendjébe fél órát, amit azzal tölt, hogy a vállalat bizonyos részlegeit meglátogatja. Célszerű, ha előre egyezteti az adott területtel, hogy ne ellenőrzésként fogják fel a dolgot. Nem elég persze köszönni és mosolyogni, konkrét, nyílt kérdésekkel operálva minél több igazi információt kell kicsalogatni a munkatársakból. Például: – Mit gondol, hogy tudnánk javítani az X project eredményességét?

Arra is jó egy ilyen alkalom, hogy szűrt információk helyett új gondolatokat, megközelítéseket is hallhat a vezető, feltéve, ha a cég legfőbb szabályozó elve nem a MBF („Management by Fear“) „Félelemben tartva vezetni „.

Katona Éva, Kreatív, főszerkesztő (2006 márciusig)
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés