hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös ügynökséget alapított a B&P Social Branding és a Netaktív

B&P Brandaktív néven közös stratégiai kommunikációs és márkaügynökséget hozott létre a Braun & Partners Social Branding és a Netaktív. Az új cég ügyvezetője Simon Bernadett lesz, aki a Well stratégiai igazgatói székét cserélte az új pozícióra.
hirdetés

A Braun & Partners, a Print X Budavár nyomdaipari és kiadóvállalat, és a Netaktív által tulajdonolt B&P Brandaktív szolgáltatási portfóliójában márkaépítést, márkastratégiai tervezést és kivitelezést, arculattervezést, válságkommunikációt, rendezvényszervezést, tréninget és dizájntervezést kínál leendő ügyfeleinek. Az új vállalat emellett kizárólagos magyarországi jogtulajdonosa lesz a Superbrands és a Business Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszereknek.

A vállalat ügyvezető igazgatója Simon Bernadett lesz, aki ezt megelőzően a Well ügynökségnél stratégiai igazgatói pozíciót töltött be. Korábban az Index marketingigazgatója volt. Pályáját a DDB ügyfélkapcsolati igazgatójaként kezdte.

A Braun & Partners és a Netaktív közötti együttműködésre idén több példa is volt. A B&P CSR Management és a Netaktív idén ősszel konzorciumi partnerként indulva nyerte meg a Tesco cr-pr tenderét. A tavaly júniusban létrehozott B&P Network szakmai közreműködője volt a Netaktív-tulajdonos Iglódi Csaba által alapított és vezetett Magyar Fogyasztó Platform 2008-as központi rendezvényének, míg a NetAktív kommunikációs szolgáltatásokkal támogatta a B&P és a Figyelő CSR Menedzsment 2008 konferenciáját, valamint a decemberben sorra kerülő Superbrands gálát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés