hirdetés
hirdetés

Közös ügynökséget alapított a B&P Social Branding és a Netaktív

2008-11-12
B&P Brandaktív néven közös stratégiai kommunikációs és márkaügynökséget hozott létre a Braun & Partners Social Branding és a Netaktív. Az új cég ügyvezetője Simon Bernadett lesz, aki a Well stratégiai igazgatói székét cserélte az új pozícióra.

A Braun & Partners, a Print X Budavár nyomdaipari és kiadóvállalat, és a Netaktív által tulajdonolt B&P Brandaktív szolgáltatási portfóliójában márkaépítést, márkastratégiai tervezést és kivitelezést, arculattervezést, válságkommunikációt, rendezvényszervezést, tréninget és dizájntervezést kínál leendő ügyfeleinek. Az új vállalat emellett kizárólagos magyarországi jogtulajdonosa lesz a Superbrands és a Business Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszereknek.

A vállalat ügyvezető igazgatója Simon Bernadett lesz, aki ezt megelőzően a Well ügynökségnél stratégiai igazgatói pozíciót töltött be. Korábban az Index marketingigazgatója volt. Pályáját a DDB ügyfélkapcsolati igazgatójaként kezdte.

A Braun & Partners és a Netaktív közötti együttműködésre idén több példa is volt. A B&P CSR Management és a Netaktív idén ősszel konzorciumi partnerként indulva nyerte meg a Tesco cr-pr tenderét. A tavaly júniusban létrehozott B&P Network szakmai közreműködője volt a Netaktív-tulajdonos Iglódi Csaba által alapított és vezetett Magyar Fogyasztó Platform 2008-as központi rendezvényének, míg a NetAktív kommunikációs szolgáltatásokkal támogatta a B&P és a Figyelő CSR Menedzsment 2008 konferenciáját, valamint a decemberben sorra kerülő Superbrands gálát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés