hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen szúrtuk el

Az ingyenmunkáról, a függetlenségről, az árharcról, a megfáradásról és a sóhivatalokról kérdeztük Havasi Raymondot, a Magyar Reklámszövetség független ügynökségeket tömörítő tagozata, a FÜGE leköszönő elnökét.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

Én meg úgy gondolom, hogy Magyarország - és vele együtt a közép-európai térség - még mindig az ígéret földje. Nagyon mélyen hiszek abban, hogy rengeteg globális
léptékű ügynökséget és céget lehet(ne) felépíteni ebből a régióból. Rengeteg makrogazdasági mutató (1. független ügynökségek felemelkedése, 2. gazdasági
válság miatt olcsób ügynökségi szolgáltatásokat keresnek globális brand-ek, 3. itthon nagyon erős a mérnöki, (web)fejlesztői képzés, a kommunikációs iparnak pedig
egyre inkább ilyen szakemberekre van szüksége az online-digitális szegmensek esetében) ebbe az irányba mutat, csak kicsit át kellene látni a ködön és túl kellene lépni
a magyar fejekben uralkodó meritokrácián. Persze, a hazai viszonyok a régió több országánál is göröngyösebbek, olyan faktorok tekintetében, mint az adózási
környezet, a humán erőforrás képzettsége, társadalmi fejlettség stb.
De ezeknél mérföldekkel fontosabb, hogy amíg a magyar fejekben nem változik a gondolkodásmód és az állandó kesergés érdemben nem csökken, addig marad a
síralomvölgy és a hullaszag. Lásd amíg a 90-es évek közepén még vártuk, hogy sok kis Graphisoft fog kinőni a magyar földből, addig érdemlegesen sok csillag nem tűnt
fel ( SXC.hu, IndexTools, Jázmin Media, vagy picit más, de igen releváns példa, Yonderboi...), vagy lásd, hogy a rendszerváltás előtt még a világ élvonalában
díjesőket gyűjtő a reklámipar közeli testvére, a magyar animációs ipar sem igazán akar főnixmadárként feléledni... és folytathatnánk a sort.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés