Kreatívtendert írt ki a Harley
Kreatív pályázatot írt ki a Harley-Davidson Fesztivál. Kialakult arculatát egy "lényegesen nagyobb tartalommal" kívánja megtölteni, az üzenet megfogalmazását november 10-ig várják.
Arculatépítését tenderezteti a Harley-Davidson Fesztivál. A jövőre tizenkettedik alkalommal megrendezendő fesztivál szeretne kicsit fiatalosabb lenni, ehhez pedig ügynökségektől és grafikai stúdióktól várnak kreatív koncepciókat.
A fesztivált a Balaton északi régiójának meghatározó eseményéve kívánják tenni, ezért a lehető legszélesebb kommunikációs csatornahálózat kiépítése az elvárás. Az eddigi kreatív iránytól egy merőben új irányt várnak, új szlogennel, logóval, honlappal és sajtóhirdetésekkel.
A pályázat leadási határideje november 10-e, a kiírást a cikk alatt, csatolt fájlban lehet letölteni.