hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatívtendert írt ki a Harley

Kreatív pályázatot írt ki a Harley-Davidson Fesztivál.  Kialakult arculatát egy "lényegesen nagyobb tartalommal" kívánja megtölteni, az üzenet megfogalmazását november 10-ig várják.

hirdetés

Arculatépítését tenderezteti a Harley-Davidson Fesztivál. A jövőre tizenkettedik alkalommal megrendezendő fesztivál szeretne kicsit fiatalosabb lenni, ehhez pedig ügynökségektől és grafikai stúdióktól várnak kreatív koncepciókat.

A fesztivált a Balaton északi régiójának meghatározó eseményéve kívánják tenni, ezért a lehető legszélesebb kommunikációs csatornahálózat kiépítése az elvárás. Az eddigi kreatív iránytól egy merőben új irányt várnak, új szlogennel, logóval, honlappal és sajtóhirdetésekkel.

A pályázat leadási határideje november 10-e, a kiírást a cikk alatt, csatolt fájlban lehet letölteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés