Kúl céges ruhákkal erősíti az employer brandinget a Hello Event
2018-08-16
Mészáros Lúcia divattervezte az egyenruhákat, amelyekben a munkatársak hitelesen képviselhetik az ügynökséget különféle szakmai, társasági eseményeken. Képsorozat és werkfilm készült róla.
A Hello Event btl-ügynökség divatos ruhakollekcióval erősíti az employer brandingjét. A ruhákat Mészáros Lúcia tervezte, modellek hordják a lent látható képeken, amelyeket Viszlay Márk divatfotós készített.
"A hazai ügynökségek, legyen szó ATL, BTL vagy integrált irányról, közös problémaként emlegetik a jó szakemberek hiányát vagy éppen megtartását. Így ezen a területen is egyre kiemeltebb helyen szerepel az employer branding. Nem csak csapatépítésekről, juttatásokról van szó, hanem olyan belső megoldásokról, amivel erősíthetik a munkavállalók lojalitását. A kollégák megtartása már rég nem csak a humán erőforrás feladata, hanem a marketingstratégia része. A munkáltatói márka kialakításával nagyon sok pozitív példát láthatunk a nemzetközi piacon" - álla az ügynökség közleményében.
Ennek jegyében a Hello Event, minthogy "elengedhetetlen, hogy a kollégák különböző eseményeken megjelenjenek és az ügynökséget képviseljék", divatos egyenruhákat terveztetett a munkatársainak. Fontos szempont volt a pink és sárga szín jelenléte, mint arculati elemei az ügynökségnek, valamint a "trash vonal", továbbá a "kollégák kényelme", írják.
A fotókon a háttér azért fehér, hogy jobban látszódjanak a ruhák, és az azokat viselő emberek. Alattuk egy werkfilm, valamint a kreditlista.












Alkotók |
Hello Event Divattervező és stylist: Mészáros Lúcia (Illuxtrat) |
Puskár Krisztián