hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kúl céges ruhákkal erősíti az employer brandinget a Hello Event

Mészáros Lúcia divattervezte az egyenruhákat, amelyekben a munkatársak hitelesen képviselhetik az ügynökséget különféle szakmai, társasági eseményeken. Képsorozat és werkfilm készült róla.

hirdetés

A Hello Event btl-ügynökség divatos ruhakollekcióval erősíti az employer brandingjét. A ruhákat Mészáros Lúcia tervezte, modellek hordják a lent látható képeken, amelyeket Viszlay Márk divatfotós készített.

"A hazai ügynökségek, legyen szó ATL, BTL vagy integrált irányról, közös problémaként emlegetik a jó szakemberek hiányát vagy éppen megtartását. Így ezen a területen is egyre kiemeltebb helyen szerepel az employer branding. Nem csak csapatépítésekről, juttatásokról van szó, hanem olyan belső megoldásokról, amivel erősíthetik a munkavállalók lojalitását. A kollégák megtartása már rég nem csak a humán erőforrás feladata, hanem a marketingstratégia része. A munkáltatói márka kialakításával nagyon sok pozitív példát láthatunk a nemzetközi piacon" - álla az ügynökség közleményében.

Ennek jegyében a Hello Event, minthogy "elengedhetetlen, hogy a kollégák különböző eseményeken megjelenjenek és az ügynökséget képviseljék", divatos egyenruhákat terveztetett a munkatársainak. Fontos szempont volt a pink és sárga szín jelenléte, mint arculati elemei az ügynökségnek, valamint a "trash vonal", továbbá a "kollégák kényelme", írják. 

A fotókon a háttér azért fehér, hogy jobban látszódjanak a ruhák, és az azokat viselő emberek. Alattuk egy werkfilm, valamint a kreditlista.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alkotók

Hello Event
Ügyvezető igazgató: Erdős Ákos
Marketing vezető: Urbán Luca

Divattervező és stylist: Mészáros Lúcia (Illuxtrat)
Fotó: Viszlay Márk
Fotó asszisztens: Horváth Ádám (Fóka)
Smink: Magyar Eszter
Smink asszisztens: Domonkos Eszter
Fodrász: Kepi
Modellek: Olga (Face); Krisz (Icon)
Werk filmet készítette: Babay Máté

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés