hirdetés
hirdetés

Kutatási partnert váltott a Superbrands

2009-05-14
Két évnyi Gfk-s együttműködés után kutatási partnert váltott a Superbrands Magyarország.

Új kutatócéggel dolgozik a Superbrands Magyarország. A Nielsen Piackutató megbízása a nemzetközi együttműködés létrejötte következtében született meg.

A hosszú távra tervezett partnerség első állomása a Superbrands Programban résztvevő vállalatok számára készítendő márkaérték kutatás lesz. A felmérés ősszel indul, a résztvevő márkák várhatóan novemberben kapják kézhez az eredményeket.

Az eredményeket összesítő Márkaérték Index lényege a márkák erősségének megállapítása (0-10 pont közötti értékeléssel) a versenytársakkal szemben. Emellett kiderül belőle, hogy az adott brand rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért.

A Superbrands Magyarország 2007-2008-ban a Gfk-val dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés