Kutatási tender az MNB-nél
Közvéleménykutatócéget keres nyílt közbeszerzési eljáráson az MNB - derül ki a Tenders Electronic Daily (TED) honlapjáról. A bank több témában tervez kutatni, így a saját lakossági megítéléséről, tevékenységeinek és céljainak ismertségéről és megértéséről, az euróbevezetésről, egyéb jegybanki kampányokkal kapcsolatos előzetes attitűdökről és ismeretekről, kampányhatékonyságról és az MNB Látogatóközpontjáról. A kiíró reprezentatív, kvantitatív, fókuszcsoportos és kvalitatív kutatással bízza majd meg a nyertest.
Teljes mennyiség:
- reprezentatív kutatás nem omnibusz, személyes, ezerfős mintán; kérdőíves, személyes megkérdezésen alapuló (nem omnibusz) kutatás a felnőtt lakosság körében
- reprezentatív kutatás omnibusz, személyes ezerfős mintán; kérdőíves, személyes megkérdezésen alapuló omnibusz kutatás a felnőtt lakosság körében
- reprezentatív kutatás, személyes 500-1000 fős mintán; kérdőíves, személyes megkérdezésen alapuló kutatás vegyes (nemcsak felnőtt) lakosság körében
- reprezentatív kutatás telefonos, nem omnibusz, 1 000 fős mintán; kérdőíves, telefonos (CATI rendszerben) megkérdezésen alapuló (nem omnibusz) kutatás a felnőtt lakosság körében
- reprezentatív kutatás webes felületen 1 000 fős mintán; kérdőíves, lakossági felmérés
- reprezentatív, alkalmazotti kutatás belső hálózati (intranet) felületen 400-600 fős mintán
- kvalitatív - fókuszcsoportos kutatás
- kvalitatív - mélyinterjú
A megbízás értékét nem hozták nyilvánosságra, csupán annyit, hogy a szerződést az általános szakértői óradíj alapján kötik.
A 150 ezer forintos dokumentációt június 24-ig lehet beszerezni, ez egyben a pályázati határidő. Az eredményhirdetés időpontja július 6-a.