hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kutyának sem

Mix Magazin-szpot

A Mix Magazin léte nehezen magyarázható, a hirdetése szintén.
hirdetés
Kampány adatok:
Termék: Mix Magazin
Hirdető: Mix Magazin

Bizonyára csak keveseknek tűnt fel a reklámblokkok eldugott zugaiban meghúzódó rövid kis darab, amit azért készítettek el, hogy a magyar nyomtatottlappiac egyik legfurcsább szüleményét, a Mix Magazint népszerűsítse. Igazából nem is értem, mi buzdította a döntéshozókat a reklámgyártásra, hiszen a lap sok éve minden látható üzleti racionalitás ellenére működik, és nyilván működni is fog, ameddig valakinek ez fontos. A két ember és egy kutya főszereplésével készült reklámot nyilván azért kezdték el forgatni, mert nem akartak veszni hagyni egy valamiért nekik kínált reklámhelyet. A tanulságos történet a következő: Jeniffer Aniston és a férje ülnek a kanapén, Mix Magazint olvasgatnak. A férj a csók előtt az ölébe ereszti a lapot, amit egy kisméretű fehér kutya ellop. Ekkor hangzik el a szlogen: „Hmmmm! Még a kutyának is kell. Mix Magazin havonta a kiemelt újságárusoknál…”.

Lehet, hogy valaki azt hiszi, hogy ezt komolyan gondolták az alkotók, de mi tudjuk, hogy a Mix Magazin reklámja valójában paródia. Nem lehet más. Tulajdonképpen a reklámok többsége ilyen ostoba, ennyire szájbarágós, pontosan ezzel a kommunikációs sémával dolgozik. Van egy nem életszerű helyzet, van a termék, amit a reklám középpontjába helyeznek úgy, ahogy soha nincs az életben, és a végén ott a veszedelmes vicceskedés. Ennél a reklámnál átfordult a potméter, pontosan úgy, ahogy Uhrin Benedek, Kiszel Tünde vagy a Budapest Tv esetében.

Értékelés: 0
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés