hirdetés
hirdetés

KvVM - uniós siker egy kampánnyal

2006-10-27
A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium (KvVM) kampánya nyert azon az uniós versenyen, amelyen a környezetvédelmi kommunikációs munkákat értékelték.
A szaktárca díjat nyert az Európai Unió Green Spider Network (Zöld Pók Hálózat) versenyén. A KvVM a „Dobja be mindenki a magáét” szlogent viselő környezetvédelmi célú kommunikációs kampányáért kapta az elismerést a nemzetközi versenyen. A kampányt a Well gondozta.
Az esemény szervezője, a környezetvédelmi minisztériumokat és szervezeteket tömörítő Green Spider Network (GSN) idén először hirdette meg a versenyt Best Practice (Legjobb Gyakorlat) néven a tagszervezetei között.
A győztes magyar kampány 2005 végén indult, célja a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítése volt. Monostori Katalin, a minisztérium főosztályvezető-helyettese, a kampány ötletadója és kivitelezője elmondta: egy olyan munkát szerettek volna létrehozni, amely a társadalom aktív bevonására épít. A kampány médiamixe tévés szpotokból, internetes megjelenésből és egyéb kommunikációs anyagokból állt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés