hirdetés
hirdetés
hirdetés

KvVM, WWF, Rex - közös fellépés

Az őszi-téli utazások időszakára időzítve felvilágosító kampányt indított a Környezetvédelmi Minisztérium (KvVM), a Rex Alapítvány és a WWF Magyarország a védett állatokról és növényekről.
hirdetés

A „Veszélyes emléktárgyak” és a „Mindent a szemnek, semmit a kéznek!” kampányok után idén is kampányt indít a környezetvédelmi tárca, a WWF Magyarország a Rex Kutyaotthon Alapítvány „Ne vedd, védd!” szlogennel. Mint megtudtuk a szlogenváltás oka, a kampány megújítása, egyszerűbbé tétele volt.

A KvVM és a WWF Magyarország valamint több utazási iroda együttműködve lép fel a védett, egzotikus vagy hazai állat és növényfajok védelme érdekében. A turisták, utazni és kirándulni kedvelők figyelmét az Ibusz és a Neckermann utazási irodákban elérhető kiadványokkal hívják fel. A november elejéig tartó kampányt online játék is kiegészíti: „Füleld le a csempészt” címmel.

A kampány célja, hogy tudatosítsák a turistákban: a védett állat- és növényfajokból készült termékeket tekintik és vásárolják meg ajándéknak.

A kampány kiadványát a WWF Austria az Electrocat Design Stúdióval közösen készítette, az online játékot a WWF Magyarország Torsa Mátyás szakemberrel közösen készítette, a WWF Lengyelország ötletéből merítve. Az aktivitást a tízezer kiadvány elhelyezésén kívül egyéb promócióval nem támogatják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés