hirdetés
hirdetés

MT, WWF - akcióban az orvvadászok ellen

2005-10-24
A Human Telex interaktív részlege fejlesztésében készült multimédiás online kalandjátékkal rukkolt elő a Magyar Telekom (MT) és a WWF Magyarország.
Az interneten elérhető Orvvadászfogó elnevezésű játék része a két cég 2004 őszén elindított Vigyázz a madárra! című programjának. A kommunikációs megbízást még akkor a Human Telex (HT) kapta meg, a társaság részlegei dolgoztak a reklámokon és a pr-feladatokon.

Első körben rádió és sajtóhirdetések útján hívták fel a lakosság figyelmét a védett madarak orvvadászatára, aztán pedig önkéntesek bevonásával három madármegfigyelő tornyot építettek és adományoztak.

Az aktivitás idén ősszel tovább folytatódott: a HT interaktív részlege gondozásában egy multimédiás játék készült. Az Orvvadászfogó játék célja, hogy szórakoztató módon bemutassa a madárvédelmi programot és a hozzá kapcsolódó ismereteket. A flash alapú, többdimenziós játékban a virtuális madárvédőknek össze kell gyűjteniük a területről az illegálisan kihelyezett, három különféle madárcsapdát, illetve lencsevégre kell kapniuk az orvvadászt.

A játék várhatóan az év végéig tart, amikor kisorsolják a virtuális orvvadászok között a főnyereményt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés