hirdetés
hirdetés
hirdetés

LEAF YHSC – csapatverseny a fesztiválon

A Lisbon Erotic Advertising Festival-on (LEAF) idén újdonságként megrendezik a LEAF Young HotShots Competition versenyt (YHSC).
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A liszaboni megmérettetésre Európa 30 országából várják a kreatív csoportok nevezését. A versenyen a 30 éven aluli kreatív csapatok indulhatnak. A formáció azonos ügynökségben dolgozó copywriterből és art directorból állhat.

Első körben egy a LEAF által megadott erotikus sajtóhirdetést kell alkotni, amelyet a fesztivál szervezői és a Kreatív szerkesztősége együttesen bírál el. Az anyagok digitális formátumban jutnak el az első forduló zsűritagjaihoz. Ők döntik el, melyik legyen az a tíz csapat, amely végül részt vehet a Cannes-i fiatal kreatívok versenyéhez hasonló ütközetben. Ott a csapatoknak a kétnapos versenyen, a helyszínen meg kell tervezniük egy erotikus mozireklám kreatív anyagát.

A kész storyboardokból a versenyzők animációsfilmet készítenek, majd március 22-én a fesztiválon mutatják be azt a bírálóbizottságnak. A zsűri a legjobb hirdetések készítőit arany, ezüst és bronz trófeával jutalmazza. A magyar jelentkezőknek a Kreatív főszerkesztőjénél, Gosztonyi Csabánál kell jelezniük részvételi szándékukat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés