A hazai termelők és termékek iránti elkötelezettségéről szól a Spar hosszú reklámfilmje. Nem annyira hiteles.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Érzésem szerint a klasszikus Spar vásárló nem épp erre a kommunikációra szomjazik, főleg nem ebben a kivitelezésben. Igaz itt csak az említett egy perces szpotból csak 17 s látszik (feltehetnétek az egészet), de ez valóban elég "szocreál" lett...
A Spárnál némi tudathasadást okozott, hogy prémium szupermarket létükre házasodtak egy diszkonttal, bőven túlnőttek méreteikben a réteglánc léten, és kissé tudathasadásosan próbálnak azonosulni az éppen aktuális trendekkel (S Budget, magyar lánc). Márkaépítés szempontjából rétegből tömeggé nőni komoly kihívást jelent, ugyanakkor az ehhez kapcsolódo házi feladatot a Spar még nem végezte el.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.