hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkritika

Legyen üres az összes K&H-reklám

Ez lesz itt az utolsó reklámkritika a K&H Bank négy éve futó kommunikációs csomagjáról, az aktuális „Üdvözlet betét ” kampánya alapján.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Balázs és mélyen tisztelt előttem felszólalók! Nagyon köszönöm az itt leírtakat. Régóta foglalkoztat már ez a kérdés:D:D:DMélységesen felháborítónak
tartom a K&H reklámjait, és ha a bank fizetne érte, hogy náluk nyissak folyószámlát, akkor sem tenném. Könyörgöm! A mai világban, amikor remek reklám szakemberek
hevernek a flaszteren, "ezeknek" van munkája? Hogy és ki engedheti meg ezt?! Ki hiszi, hitte el egy pillanatig is, hogy ez "jó"?!
#
Balázs, gratulálok - mélyen egyetértek a fehér felületekkel! Kíváncsian várom az Erste kritikádat is! :-) Sok "legalja" létezik, de annál sztem már nincs sok minden
lejjebb...
#
Részemről kedvező a narancs-kék bank megítélése, bár a reklámjai kritikájával egyetértek. Főleg a bugyta nézésű álszúmós csávó verte ki nálam a
biztosítékot. Viszont annyi mentségük még van, hogy nem egyedüliek a szememben: konkrétan kiadkadtam, hogy a CIB augusztus elején - vagyis a nyár vége felé TAVASZI
betétet reklámoztak. Na én velük voltam/vagyok így: elég lenne a fehér képernyő, semmi bubózás, maximum egy felirat: tavaszi betét - ősszel :-) Ütős lenne az biztos!
#
Nagyon sok kritika érte szakmai körökből a k&h aktivitásokat, amit gondolom házon belül elintéztek egy "savanyú a szöllő" legyintéssel...
Az én véleményem 100% civil, és szerintem borzasztó és irtózatos bármely megjelenésük.
Egy-egy kampány annyira sokkoló volt, hogy a bank grafikai megjelenése mélyen bevésődött negatív élménnyé vált, önkéntelenül is elfordítom a tekintetem ha az
utcán megpillantok egy k&h bankfiókot.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés