hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lehetnek tematikus csatornái az RTL Klubnak

AZ ORTT elvben beleegyezett, hogy tematikus tévécsatornái legyenek az RTL Klubot működtető társaságnak, a Mónika-show-nak pedig nem kell éjjelre költöznie.
hirdetés

Felhatalmazást adott saját hivatalának az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) arra, hogy az RTL Klub műsorszolgáltatási szerződésének kezdődő újratárgyalásakor fogadják el a cég azon kérését: hadd működtessenek kábelcsatornákat is – értesült az MTI a testület több tagjától.

Az információ szerint a megbeszéléseken - amelyeket a médiahatóság a hónap végéig le kíván zárni - az ORTT el kívánja érni, hogy a hétvégi reggeleken, 7 és 11 óra között csak korhatár nélküli produkciók kerülhessenek a csatorna műsorába, ugyanakkor nem kapott többségi támogatást az a felvetés, hogy a délutáni időszakból soroltassák későbbre (a főműsoridőbe vagy a késő esti sávba) a kibeszélőshow-kat.

Rényi Ádám, az RTL Klub kommunikációs igazgatója az MTI megkeresésére csütörtökön azt közölte: értesültek ugyan a médiahatóság szakosított adók engedélyezéséről szóló döntéséről, de írásban még nem kapták meg azt, így érdemben nem tudják kommentálni, ám üdvözlik a fejleményt. A kereskedelmi csatorna menedzsmentjének egyik tagja arra emlékeztetett: eddig sem a médiatörvény, hanem a konkrét műsorszolgáltatási szerződése gátolta a csatornacsalád kiépítését.

A médiatörvény szerint az a szakosított műsorszolgáltatás, ahol az adásidő négyötödét azonos műfajú műsorszámokból szerkesztik meg. A jogszabály egy másik passzusa szerint "földfelszíni műsorszórással működő országos televízió szakosított műsorszolgáltatóként nem működhet", ugyanakkor "az országos műsorszolgáltatásra jogosult és az abban befolyásoló részesedéssel rendelkező nem szerezhet befolyásoló részesedést más műsorszolgáltatást, vagy műsorelosztást végző vállalkozásban"; ez utóbbi passzus alól csupán a tematikus csatornák jelentenek kivételt. Az RTL Klubot működtető társasággal tulajdonosi kapcsolatban álló IKO Kábeltévé Kft. ma is üzemeltet tíz tematikus televíziós csatornát.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés