hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenei programépítés a rádiókban

Maguktól nyomják Zsédát

Milyen szempontok szerint épül a zenei program a rádiókban? Tényleg kötelező lesz-e a negyven százaléknyi magyar zene? A Kreatív cikke a zenei programépítésről, a zenei adók stratégiájáról.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Paradoxon
Úgy érzem sokan, nem tudják azt, hogy mi kell ahhoz, hogy ma egy dal a rádióban játszott legyen.
Nem szerzői teljesítmény, nem előadói teljesítmény.
Viszont ez nem azt jelenti, hogy nincs jó előadó, vagy igényes szerzemény, csak éppen ezekből nem készül videoklip vagy fel sem
kerülnek a lemezre.
A kérdésem az, hogy miért pont a gyenge dalok-előadók kapnak lehetőséget?
Megválaszolom.
Haverságból kerülnek be a dalok, mind a lemezkiadókhoz és utána a rádiókhoz is. Hiszen a lemezkiadó
az első, aki eldönti milyen dalok kerülnek a lemezre, és csak ezután kerülhet a rádióba. Sokszor a kiadóban dolgozó alkalmazottak,
,"művészek szerzők" élveznek előjogokat, hogy a saját szerzeményeik kerüljenek játszásra.
Aki leminősíti a magyar zenék minőségét, az valójában
2-3 szerző munkáját értékeli, mert max ennyi szerző kap az elmúlt pár évben prioritást (RÁDIÓS JÁTSZÁST). Akkor ők most jók???
Jók, mert a lemezkiadók ezt küldték, a rádiók meg ezt játszották! ÉRTED!:)) Persze, ha valamit sokat játszanak, az jónak tűnik előbb-utóbb!:))
Itt most úgy látom ez sem segített.
Ennyi.
Haverságból választja-rendeli a lemezkiadó-producer stb.A rádió szerkesztői is haverságból szerkesztenek.
Tehát, ha a rádiók vagy a kiadók kérdezik, hogy miért gyenge a magyar felhozatal, akkor meg lehet őket nyugtatni,
hogy ez, csak is a kiadók-rádiók hibája.
Félreértés ne essék, nem nekem, hanem a rádiók és a lemezkiadóknak van a minőséggel problémájuk.
Nem haverságból kellene válogatni.
Az első lépést várjuk a lemezkiadói oldalról.
A másodikat a rádiók, szerkesztők oldaláról.
Amikor ez megvan, akkor jöhet a jó dalok-előadók bírálása,de csak a közönség dönthet.:))
Tessék lemezkiadó vezetők, jó zenéket küldeni a rádiókba, és kiállni értük!!!
Tessék rádiós szerkesztők, a rádióban jó magyar dalokat játszani!
Nem a könnyű út, hozza a minőséget.

#
Húha kik nyilatkoztak.
Úgy érzem itt mindenki valamelyik multi embere!!
Szerzőt vagy előadót kellett volna megkérdezni!
Hogyan lehet rádióba kerülni! :))
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés