hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarországon is elkezdte szűrni a Facebook a lájkvadász posztokat

Lájk, ha TE IS SZERETED A ROCKOT! :(

hirdetés

Decemberben rakott ki egy közleményt a Facebook, amely szerint szűrni kezdi a kizárólag kattintás- vagy bevonódás-vadászatra utazó posztokat (ebben a tekintetben pontosabb az eredeti engagement bait kifejezés, ami csalit jelöl). "LÁJK, ha vízöntő vagy!", illetve "Kommentelj IGENt, ha te is annyira szereted a ROCKOT, mint én" - hozta fel akkor mintának a vállalat arra, hogy milyen jellegű posztokat fognak kiszűrni a news feedekből. Azaz például az eltűnt személyek eltűnéséről szóló, vagy éppen a tanácsot, segítséget kérő posztokat ez nem érintette.

Erről itt írt bővebben a Facebook.

A fenti közlemény legfrissebb, hétfői kétsoros update-jében azt írja a közösségi oldal, hogy ezt az irányelvet és működési modellt mostantól Magyarországra is kiterjeszti más országok (Lengyelország, Rómánia, Hollandia, Dél-Korea, Malajzia, Görögország, Bulgária, Bengália) mellett.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés