hirdetés
hirdetés
hirdetés

Majtényi nem írja alá a szerződéseket

Nem írja alá a két országos kereskedelmi rádiós frekvencia pályázatának győzteseivel kötendő műsorszolgáltatási szerződést a médiahatóság elnöke; Majtényi László erről a Magyar Rádió 180 perc című reggeli műsorában beszélt pénteken.
hirdetés

Nem Majtényi László fogja aláírni a nyertes pályázók műsorszolgáltatási szerződését. Erről a csütörtökön lemondott elnök a 180 perc című műsorban beszélt, péntek reggel, a Kossuth Rádióban. A szerződéskötést éppúgy nem obstruálja, mint a döntéshozatalt, mert azt gondolja, „mindenki egye meg, amit főzött”; más kérdés, hogy én nem fogom azt a szerződést aláírni, de a testület bármelyik tagja aláírhatja" az ORTT nevében, a megállapodás érvényességéhez egy szignó elegendő.”

Arra a kérdésre, hogy mit tesz, ha valamelyik pályázó perbe hívja a két nappal ezelőtti döntés miatt az Országos Rádió és Televízió Testületet (ORTT), és tanúként idézik meg, Majtényi a következőket válaszolta: „Természetesen elmegyek, és az igazat fogom mondani, ami törvényi kötelességem". Közlése szerint egyáltalán nem bánta meg, hogy elvállalta a posztot, de ha tudja, hogy a tisztség mivel jár, valószínűleg nem így tesz.

Az ORTT szerdán a Fidesz, a KDNP és az MSZP által delegált tagok egyhangú szavazatával határozott a két országos kereskedelmi rádió műsorszolgáltatási jogosultságának odaítéléséről. A Danubius Rádió által használt, kisebbik vételkörzetű jogosultságot az Advenio, a nagyobbik, most a Sláger Rádió adását továbbító hullámsávot pedig az FM1 konzorcium nyerte el hét évre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ezt jól összefoglaltad, tetszik.
#
Igazából a fő problémám a történtekkel nem is az, hogy ki és mit ígért és mennyire lesz tartható, hanem sokkal inkább az emberi vetülete. Nem kell különösképpen
antropológusnak vagy szociológusnak lenni ahhoz, hogy lássuk mi is lehet ennek a mutyis döntésnek a következménye. Az emberek folyamatosan azt érzik - nem ok nélkül -
hogy elvesznek tőlük. Nem érinteném mélyebben ezt a témát, de: munkahelyet, pénzt, nyugalmat (politika!!!), egészségügyi szolgáltatás, stb. Egy ilyen helyzetben azt
gondolom, hogy a döntés előkészítésének a számokon túl figyelembe kellene venni a két meglévő csatorna által biztosított értéket is. Arra gondolok, hogy a sok szar
között, ami nap, mint nap ér minket jó az, ha van egy-két biztos pont, van egy-két olyan dolog, ami örömet okoz vagy segít kikapcsolódni. Az is benne van a pakliban, hogy
a két új csatorna szintén hozza majd ezeket az értékeket, de erősen kérdéses, hogy mikor és hogyan. Tisztában vagyunk egy márkaépítés folyamatával és
időigényességével. Pont egy ilyen nehéz gazdasági és közhangulati helyzetben nyugodtan gondolhattak volna erre is a döntéshozók. Most biztos vannak olyanok, akik
szívesen az orrom alá dörgölnék a kiírást és az elbírálás alapjait, de őszintén szólva mindannyian tudjuk, hogy ezek kamu kapaszkodók és a döntést nem ezek
alapján, hanem kzárólag önös érdekek mentén hozták. Miért nem lehet néha egy picit másokra is gondolni? Az egész úgy, ahogy van gusztustalan, jönnek majd a
mentegetőzések, nagy port kavarnak, majd semmi következménye nem lesz az egésznek, ahogy ezt a politikában már megszokhattuk. És az igazi vesztesek megint - mi - a
hallgatók leszünk. Ez elég szar ügy, nem?

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés