hirdetés
hirdetés

MAKSZ - megvan az új Arany Penge logó

2008-01-23
A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) kiválasztotta az Arany Penge reklámverseny új logóját. A pályaműveket elbíráló zsűri 33 ügynökségi munka közül választotta ki a nyertes tervet, amit a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnak az év során.
A MAKSZ elnöksége és a felkért kreatívigazgatókból álló zsűri a Lowe GGK logóterveit választotta ki, így az ügynökség munkája lesz a „penge ügyfél 2007”, a „penge ügynökség 2007”, a „legpengébb ügynökség 2007” és a „legpengébb alkotás 2007”  embléma valamint a Fesztivál új logója is.

A MAKSZ még augusztusban írta ki az Arany Penge logópályázatát, hogy kiválaszthassa a 2008-as év során használható új logókat és emblémákat. A szeptemberi leadási határidőre végül öt ügynökségtől 33 pályázat érkezett be, amelyeket a szövetség elnöksége és egy kreatívigazgatókból álló bizottság bírált el.

„A feladatot azért szerettem, mert kiszakított a normál hétköznapi ügynökségi munka taposómalmából. Az emblémák folyamatosan változtak, értek a fejemben, nem volt olyan szűkös az időfaktor. Elindultam a zászlótól, és megérkeztem a csillagokhoz. Mindkét elem toposz, de mindkettő olyan, amivel elrágódhat az ember”– mesélt a logótervek készítéséről Krémer Julianna grafikus-operátor, a logók tervezője.

A 2007-ben Penge-nyertes ügyfelek és ügynökségek a napokban kapják meg az emblémákat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés