hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - megvan az új Arany Penge logó

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) kiválasztotta az Arany Penge reklámverseny új logóját. A pályaműveket elbíráló zsűri 33 ügynökségi munka közül választotta ki a nyertes tervet, amit a fesztiválon díjazott ügynökségek és megrendelők használhatnak az év során.
hirdetés
A MAKSZ elnöksége és a felkért kreatívigazgatókból álló zsűri a Lowe GGK logóterveit választotta ki, így az ügynökség munkája lesz a „penge ügyfél 2007”, a „penge ügynökség 2007”, a „legpengébb ügynökség 2007” és a „legpengébb alkotás 2007”  embléma valamint a Fesztivál új logója is.

A MAKSZ még augusztusban írta ki az Arany Penge logópályázatát, hogy kiválaszthassa a 2008-as év során használható új logókat és emblémákat. A szeptemberi leadási határidőre végül öt ügynökségtől 33 pályázat érkezett be, amelyeket a szövetség elnöksége és egy kreatívigazgatókból álló bizottság bírált el.

„A feladatot azért szerettem, mert kiszakított a normál hétköznapi ügynökségi munka taposómalmából. Az emblémák folyamatosan változtak, értek a fejemben, nem volt olyan szűkös az időfaktor. Elindultam a zászlótól, és megérkeztem a csillagokhoz. Mindkét elem toposz, de mindkettő olyan, amivel elrágódhat az ember”– mesélt a logótervek készítéséről Krémer Julianna grafikus-operátor, a logók tervezője.

A 2007-ben Penge-nyertes ügyfelek és ügynökségek a napokban kapják meg az emblémákat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés