hirdetés
hirdetés

MAKSZ - új tag csatlakozott

2007-05-17
Új tagügynökséggel gyarapodott a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Az Omnicom-csoporthoz tartozó PHD a MAKSZ médiaszekcióját erősíti.
Májusban bővült a MAKSZ médiaszekciója, a szövetséghez a PHD Magyarország csatlakozott. A médiaügynökség közel egy éve alakult, tulajdonosa pedig az OmnicomMediaGroup (OMG), amelynek egy másik ügynöksége, az OMD Hungary is a MAKSZ tagja.

A PHD-nek jelenleg nyolcfős csapata van, ügyfelei közé tartozik például az Unilever, a SaGa Foods és a Globus.

A PHD csatlakozásával tovább bővült a MAKSZ médiaszekciója, amely eddig is a piaci médiaköltések 70-80 százalékát kezelte.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés