hirdetés
hirdetés

MaKSZ – három új tag

2002-04-23
Három új taggal bővült a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) a közelemúltban.
A szövetség reklámügynökségi szekciójához csatlakozott az Atlantic Star. A reklámcég, amely 1998 óta működik a magyar piacon, a Samsung-nak dolgozott eddig, és az ügynökség nyerte el márciusban a Belügyminisztérium választásokra buzdító reklámkampányának elkészítésére vonatkozó megbízást is.

A LOWE GGK csoporthoz tartozó GGK Direct is úgy határozott, hogy a MaKSZ BTL szekciójának keretein belül folytatja működését, a Special Event rendezvényszervező cég pedig mint tagjelölt csatlakozott a szekcióhoz. A Special Event 2002. júliusától válik a szövetség teljes jogú tagjává, a MaKSZ Alapszabálya szerint ugyanis csak minimum egy éve piacon működő cég lehet a szervezet tagja – mondta el Egri Gábor, a MaKSZ főtitkára.

A 2001. novemberi átalakulást követően az BTL és PR szekciót is magában foglaló Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségéhez a nyitást követően 8 BTL-ügynökség és 10 pr-ügynökség csatlakozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés