Már csak három magyar nevezésnek szurkolhatunk
2012-06-19
Már csak a Cafénak és az Akciónak szoríthatunk Cannes-ban, miután a cyber-kategória döntőjébe a hat magyar nevezésből egy sem jutott be.
Három magyar nevezés marad már csak talpon Cannes-ban, miután kihirdették a cyber-kategória shortlistjét, ahová sajnos egyetlen magyar nevezés sem jutott be.
Ez azt jelenti, hogy a versengésből kiesett a HPS Milka Cursormeetingje, az Ogilvy Click Home-ja, a DDB Tweet Positive-je, a Cluso Sió Digitális Szürete és a Kirowski Isobar Samsung Álomfelhők FB-alkalmazása is. Sajnos az Akció a promo-kategóriában tegnap nem kapott díjat.
A továbbiakban már csak a Café Deadlines-ja és a My Name is Szabó Kinga versenyez a film-, míg az Akció 360 The Greenest Leaflet Campaign-je a média-kategóriában. A Café a shortlistekre vár, míg az Akció 360 a végeredményre.
Az összes magyar nevezést itt nézheti meg.