hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már csak három magyar nevezésnek szurkolhatunk

Már csak a Cafénak és az Akciónak szoríthatunk Cannes-ban, miután a cyber-kategória döntőjébe a hat magyar nevezésből egy sem jutott be.

hirdetés

Három magyar nevezés marad már csak talpon Cannes-ban, miután kihirdették a cyber-kategória shortlistjét, ahová sajnos egyetlen magyar nevezés sem jutott be.

Ez azt jelenti, hogy a versengésből kiesett a HPS Milka Cursormeetingje, az Ogilvy Click Home-ja, a DDB Tweet Positive-je, a Cluso Sió Digitális Szürete és a Kirowski Isobar Samsung Álomfelhők FB-alkalmazása is. Sajnos az Akció a promo-kategóriában tegnap nem kapott díjat.

A továbbiakban már csak a Café Deadlines-ja és a My Name is Szabó Kinga versenyez a film-, míg az Akció 360 The Greenest Leaflet Campaign-je a média-kategóriában. A Café a shortlistekre vár, míg az Akció 360 a végeredményre.

Az összes magyar nevezést itt nézheti meg.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés