hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már százmilliós büntetésnél tart a Tv2

Százmilliós büntetésnél tart a Tv2 Édesnégyes című műsora. Előbb novemberben 19, múlt héten 56, szerdán pedig 25 millóra büntették a műsort.

hirdetés

Összesen már százmillió forint büntetésnél tart a TV2 az Édesnégyes című műsorával kapcsolatban, annak sorozatos törvénysértései miatt - közölte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) csütörtökön.

Legutóbb a Médiatanács szerdai határozatában 25 millió forint büntetést állapított meg. Még novemberben 19 millió, múlt heti döntésükben pedig 56 millió forint fizetésére kötelezte a csatornát a gyermekek védelme érdekében. A három büntetést összeadva már százmillió forintot kell fizetnie a csatornának a csupán pár hónapot megélt műsor miatt, ami a hatóság szerint rendszeresen megsértette a médiatörvény gyermekek védelmében hozott jogszabályait.

Kifejtették: a szóbeli és fizikai agresszió, amit a közönségmérések szerint alkalmanként több mint ötvenezer négy és tizenhét év közötti gyermek látott rendszeresen, súlyosan károsíthatta a gyermekek pszichológiai fejlődését.

A tanács közleményében arra is felhívta a műsorszolgáltatók figyelmét, hogy az új médiatörvény elfogadása után a hasonló esetek elkerülése érdekében előzetesen iránymutatás kérhető.

Az NMHH még szeptemberen indított vizsgálatot a TV2-vel szemben a csatorna Édesnégyes című, akkoriban hétköznap 19 órai kezdettel futó műsorával kapcsolatban.

Akkor azt írták, hogy számos nézői panasz érkezett hozzájuk a műsor egyes epizódjaira vonatkozóan, melyek "elsősorban a műsorban elhangzó trágár kifejezéseket panaszolják, illetve azt, hogy a jelenetek folyamatosan és közvetlen módon utalnak a szexualitásra".

Panasz érkezett arra is, hogy a kereskedelmi csatorna a műsort tizenkét éven aluliak számára nagykorú felügyelete mellett ajánlottnak sorolta be. A műsort továbbá olyan idősávban - 19 órától - sugározta a TV2, amikor még rengeteg gyerek ült a képernyő előtt - emelte ki a hatóság közleménye.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés