hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingesek vs. kreatívok

Baseballsapka, nyakkendő, folyamatrobotok, kreatív elmék, munkaerőpiac, Reklámkonferencia, Kreatív szekció.

hirdetés

Kreatív elme vagy folyamatrobot? címmel külön szekciót szervezett a Kreatív a 2010-es Reklámkonferencián. A háromórás program a marketingesekről szól, azt járja körül kik ők, mit gondolnak saját munkájukról, illetve a kommunikáció szerepéről. Szó lesz arról, kiket találunk a munkaerőpiacon marketinges végzettséggel, mitől lesz folyamatrobot egy kreatív elméből, a marketingesek sajátos nyelvezetéről, milyen egy falakat döntögető marketingcsapat. A szekciót az IBS-en és a MOME-n tanuló hallgatókat bemutató rövidfilm és a jövő kreatívjainak és marketingeseinek beszélgetése zárja

Részletes program a Reklámkonferencia oldalán

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés