hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martin Sorrellt visszaéléssel vádolják

A WPP vagyonával való visszaélés ügyében folyik ellene vizsgálat.

hirdetés

A WPP reklámügynökségi holding elnök-vezérigazgatója, Sir Martin Sorrell ellen belső vizsgálat indult a cég vagyonával való visszaélés gyanújával, írja a Wall Street Journalre hivatkozva többek között a Bloomberg is. A WPP-t Sorrell alapította és vezeti több mint harminc éve, és nemzetközi óriássá, a világ legnagyobb reklámcégévé nőtt az elmúlt évtizedekben. 

A hetvenhárom éves Sorrell visszautasítja a vádakat, de elfogadja a vizsgálat szükségességét, mondta egy közleményben. A WPP közleménye szerint a szóban forgó összeg nem jelentős a cég vagyonát tekintve.

A WPP-nek 19 milliárd dollár bevétele volt tavaly, ugyanakkor az elmúlt évben piaci értékének harmadát vesztette el, a válság óta a legrosszabb évét zárta, írja a Bloomberg. Sorrell a cég legnagyobb részvényese is, de tavaly a fizetése 50 millió font alá esett, írtuk, illetve pár éve interjúztunk is vele, amikor a Brain Bar vendége volt.

A WPP leányvállalatai között van többek között az Ogilvy & Mather, a Kantar Group, a Young & Rubicam, a GroupM is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés