hirdetés
hirdetés
hirdetés

Másodszor adják át a Golden Brain díjat

Idén másodszor adja át a Magyar Reklámszövetség a magyar reklámipar jelentős teljesítményeit elismerő Golden Brain díjat. A jelöléseket szeptember 15-ig lehet eljuttatni a szervezethez.

hirdetés

Idén másodszor adja át a Magyar Reklámszövetség a magyar reklámipar jelentős teljesítményeit elismerő Golden Brain díjat.

A tavalyihoz hasonlóan idén is bárki nevezhet szakembereket az MRSZ-en keresztül a következő kategóriákban: kreatív-alkotói, ügyfélkapcsolati, ügynökségi vezetői, médiaoldali, megbízói, kutatói és kereskedelmi kategóriákban.

A jelöltek közül a felkért szakmai zsűri választja ki az idei díjazottakat, az év szakembere díjat a zsűri osztja ki – ez a különdíj kategóriába kerül.

A jelölőlapokat, és a nevezéseket szeptember 15-ig kell visszajutatni az MRSZ-hez, a díjakat az Egerszalóki Reklámkonferencián adják át szeptember 28-án. 

A további részletek és a nevezési lap innen érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés