hirdetés
hirdetés

Mazda - szórakoztató marketing

2000-08-25
A japán fiatal vásárlók megnyeréséhez manapság nem elég egy menő autóreklám, a Mazda szerit többet kell nyújtani.

Mazda - szórakoztató marketing

[2000.08.25. 13:00]

A japán fiatal vásárlók megnyeréséhez manapság nem elég egy menő autóreklám, a Mazda szerit többet kell nyújtani.

Ezért újfajta, általa "entertainment marketing"-nek nevezett stratégiát alkalmaz a cég. A Tribute brand nemcsak az autót fémjelzi, hanem CD-ket és ruhákat is piacra dobnak ezzel a márkajelzéssel. Az autógyár megegyezett a Sony Music Entertainmenttel, ezért a brand felkerül néhány japán popzenész CD-jére, Takeo Kikuchi divattervező pedig külön "Tributelink" kollekciót készített a Mazda számára.
(Forrás: Media Central)

hirdetés
hirdetés