hirdetés
hirdetés

Média Hungary - a sokcsatornás médiavilágról

2008-04-23
Az új platformoknak és szolgáltatásoknak köszönhetően lassan bárki szolgáltathat audiovizuális tartalmat, de vajon mennyi időre van szükségük a felhasználóknak, hogy megszokják az új, sokcsatornás médiavilágot? – többek között erre keresi a választ az idei Média Hungary. A május végi rendezvényen közszolgálati és kereskedelmi médiumok képviselői, állami szereplők és reklámosok vesznek részt.
„Osztódunk és koncentrálódunk?! Középpontban a médiafogyasztó” mottóval zajlik május 27-én és 28-án az idei Média Hungary. A konferencián szó lesz arról, hogy ma az információgenerálás, a hírgyártás már nem csupán egyes médiahatalmak privilégiuma, hiszen lassan bárki szolgáltathat audiovizuális tartalmat. Felmerül kérdésként, hogy vajon mennyi időre van szükségük a felhasználóknak, hogy megszokják és széles körben használni kezdjék az új, sokcsatornás médiavilágot? A résztvevők arról is beszélnek majd, hogy milyen eséllyel érik majd el a „hagyományos”csatornáknak a 19-45 éves célcsoportot, és mikor veszik észre a hirdetők, hogy a célcsoportok már nem azokat a műsorokat, médiumokat fogyasztják, amelyek környezetében ők hirdetni igyekeznek.

A befektetők számára pedig az lehet érdekes téma, hogy vajon a tőkét nem érdemesebb-e új médiába, új platformokba, új formátumokba fektetni.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés