hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média Hungary - a sokcsatornás médiavilágról

Az új platformoknak és szolgáltatásoknak köszönhetően lassan bárki szolgáltathat audiovizuális tartalmat, de vajon mennyi időre van szükségük a felhasználóknak, hogy megszokják az új, sokcsatornás médiavilágot? – többek között erre keresi a választ az idei Média Hungary. A május végi rendezvényen közszolgálati és kereskedelmi médiumok képviselői, állami szereplők és reklámosok vesznek részt.
hirdetés
„Osztódunk és koncentrálódunk?! Középpontban a médiafogyasztó” mottóval zajlik május 27-én és 28-án az idei Média Hungary. A konferencián szó lesz arról, hogy ma az információgenerálás, a hírgyártás már nem csupán egyes médiahatalmak privilégiuma, hiszen lassan bárki szolgáltathat audiovizuális tartalmat. Felmerül kérdésként, hogy vajon mennyi időre van szükségük a felhasználóknak, hogy megszokják és széles körben használni kezdjék az új, sokcsatornás médiavilágot? A résztvevők arról is beszélnek majd, hogy milyen eséllyel érik majd el a „hagyományos”csatornáknak a 19-45 éves célcsoportot, és mikor veszik észre a hirdetők, hogy a célcsoportok már nem azokat a műsorokat, médiumokat fogyasztják, amelyek környezetében ők hirdetni igyekeznek.

A befektetők számára pedig az lehet érdekes téma, hogy vajon a tőkét nem érdemesebb-e új médiába, új platformokba, új formátumokba fektetni.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés