hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média Hungary - mobiltévéről és csatornaismeretről

Már teszteli az Antenna Hungária és a T-Mobile a mobil műsorszórási technológiát, a DVB-H-t - hangzott el a Média Hungaryn. A konferencián az RTL Klub, a TV2 és Viasat3 képviselőinek kerekasztal beszélgetésén arról is szó volt, hogy az emberek mennyire ismerik a nagy kereskedelmi csatornákat.
hirdetés
Kövesdy Gábor, az Antenna Hungária (AH) mobil televíziós (DVB-H) projektjének vezetője trendet lát abban, hogy a távközlési cégek a tévés tartalomszolgáltatás felé fordulnak. Az AH és a T-Mobile már teszteli a DVB-H-t, ami mobil műsorszórási technológiát jelent.

Kövesdy Gábor egy spanyol felmérést ismertetett, melyből kiderült, hogy az előfizetők 60 százaléka kifejezetten mobiltévés tartalmat akar nézni. Egy másik felmérés szerint pedig az európaiak 82 százaléka hajlandó fizetni a mobiltévés szolgáltatásért.

A nemzetközi vonatkozásokról Rory O’Connors, a holland Irdeto mobil biztonsági termékeinek felelőse beszélt: előadásában elhangzott, hogy a DVH-H-nak már 500 ezer előfizetője van.
A Média Hungary-n a csatornák brandépítéséről tartottak kerekasztal beszélgetést. Itt ismertettek egy diákok által készített felmérést. Az utca emberét olyan kérdésekkel keresték meg, hogy mennyire ismerik az RTL Klub, a TV2 és a Viasat3 csatornák műsorait, meghatározó személyiségeit és arculatát. A három megszólaló különbözőképp értékelte az eredményeket: Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója szerint a megkérdezettek jól emlékeznek az egyes műsorokra és jól be tudják azonosítani az egyes csatornákat. Kereszty Gábor, a TV2 vezérigazgatója ugyanakkor nem látta ennyire biztatónak a helyzetet.

Kereszty Gábor úgy látja hogy a műsorválasztásból is jól látható a csatornák közti különbség: például  amíg a TV2 az érzékenyebb, női sorozatokat választja - Született feleségek - addig az RTL Klubon dinamikusabb sorozatok futnak, mint például a Lost.

Kérdés volt az is, hogy a tartalom, vagy a csatornaérték miatt nézik-e az emberek az adókat. Hámori Barbara, a Viasat3 programigazgatója szerint ezt akkor lehet megvizsgálni, amikor a tévékben azonos tartalmat - például tűzijátékot - tűznek műsorra, ebben az esetben ugyanis a preferenciát a csatornaértékhez lehet kötni.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés