hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mediaedge:cia - struktúraváltás után új pozíció

Kereskedelmi igazgatói pozíciót hozott létre a Mediaedge:cia, a feladatokat Nagy Marcell, korábbi médiaigazgatója látja el. Az új posztot a cégen belüli struktúraváltás miatt hozták létre.
hirdetés
A Mediaedge:cia egy csoportba központosította a médiavásárlásokat, a strtuktúraváltás pedig új pozíciót igényelt. Az újonnan kialakított kereskedelmi igazgatói posztra Nagy Marcell korábbi médiaigazgatót nevezték ki, akinek feladata a csoport irányítása, a cég kereskedelmi ügyeinek - többek között a médiatulajdonosi tárgyalások - centralizált menedzselése és a cég üzletfejlesztése.

Nagy Marcell 14 éve van a szakmában, a MQI-nál kezdte pályáját, azt követően öt évet töltött el a McCann Ericksonnál, majd 2001 óta médiaigazgatóként irányította a Mediaedge:cia egyik tervezői csoportjának munkáját.

A struktúraváltozás nyomán bővült a cég létszáma, amelyre azért volt szükség, mert a médiatervezői csoportok a jövőben kommunikációs tervezési feladatokat is ellátnak majd. Az új struktúrában nagyobb szerepet kap a három divízió: a MEC MediaLab, az MEC Interaction és a decemberben indult MEC Access is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás