hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiapartnert választott az NFÜ

Két cég indult a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiatenderén. A nettó 25 milliós feladatokért az IMG és a Bell & Partners pályázott. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) az Új Széchenyi Terv pályázatainak meghirdetéséhez keresett médiapartnert. A nyertesnek egy-egy alkalommal összesen 25 féle nyomtatott sajtóban és online felületen kell médiavásárlást bonyolítania nettó 24,9 millió forintért. Ez a mennyiség egyébként eltérhet plusz, vagy mínusz 40 százalékkal, de úgy, hogy teljesítés értéke a keretösszegen belül maradjon.

A médiatenderen ketten indultak: a nyertes az Inter Media Group (IMG) lett, megelőzve a Bell & Partners ajánlatát.

Az IMG nemrég egy másik állami megbízást is elnyert az EU-elnökség kommunikációját intézik.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés