hirdetés
hirdetés

Médiás partnert cserélt a Burger King

2011-07-18

Közös megegyezéssel médiavásárlót vált az Egyesült Államokban a Burger King – írja az Adage. A Mindshare helyett ezentúl a Starcom koordinálja az étteremlánc éves szinten háromszáz millió dolláros médiaköltéseit.

Az Advertising Age információi szerint a Mindshare és a Burger King közös megegyezéssel befejezte a közös munkát az Egyesült Államokban, miután a médiatervezés jogairól szóló tárgyalások megrekedtek. Az étteremlánc már meg is állapodott a Starcommal, de az átmeneti időszakban a Mindshare is kiveszi még a részét a munkából.

A Burger King hét évig dolgozott együtt a Mindshare-rel, akárcsak kreatívügynökségével, a Crispin Porter + Boguskyval, amellyel márciusban bontotta fel az együttműködést.

Európában - ezen belül Magyarországon is - információink szerint továbbra is az Initiative látja el a médiaügynökségi feladatokat.

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
hirdetés