hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiás partnert cserélt a Burger King

Közös megegyezéssel médiavásárlót vált az Egyesült Államokban a Burger King – írja az Adage. A Mindshare helyett ezentúl a Starcom koordinálja az étteremlánc éves szinten háromszáz millió dolláros médiaköltéseit.

hirdetés

Az Advertising Age információi szerint a Mindshare és a Burger King közös megegyezéssel befejezte a közös munkát az Egyesült Államokban, miután a médiatervezés jogairól szóló tárgyalások megrekedtek. Az étteremlánc már meg is állapodott a Starcommal, de az átmeneti időszakban a Mindshare is kiveszi még a részét a munkából.

A Burger King hét évig dolgozott együtt a Mindshare-rel, akárcsak kreatívügynökségével, a Crispin Porter + Boguskyval, amellyel márciusban bontotta fel az együttműködést.

Európában - ezen belül Magyarországon is - információink szerint továbbra is az Initiative látja el a médiaügynökségi feladatokat.

(forrás: Advertising Age)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés