hirdetés
hirdetés

Médiaügynökséget keres a Vodafone

2008-08-21
A Vodafone egy hónappal ezelőtt médiatendert írt ki – értesült a Kreatív Online. A két körben zajló keresés első megmérettetése a napokban kezdődik.

Információink szerint médiatendert írt ki a Vodafone. Az egy hónappal ezelőtt indított folyamat első köre egy információgyűjtéssel és tapogatózással indult. A mobilszolgáltató a médiaügynökségi piac sok szereplőjétől bemutatkozó találkozókat kért, amelyen vélhetően azt kívánták felmérni, az adott ügynökség vezetőivel mennyire tudnak majd közösen dolgozni.

A második válogatás keretében a Vodafone már konkrét feladathalmazt adott a jelentkezőknek, a rengeteg szakmai kérdésből álló csomagot a hét végéig kell megválaszolniuk az ügynökségeknek egy-egy prezentáció keretében.

A Kreatív Online értesülései szerint a tenderre a médiaügynökségi piac számos szereplője mellett a Mindshare, a MC Media, a Zenith Optimedia és a mobilcég médiaügyeit korábban kezelő OMD is meghívást kapott.

A tender részleteiről megkérdeztük a Vodafone-t is, a szolgáltató azonban nem kívánta megerősíteni értesüléseinket és elzárkózott a nyilatkozattól.

A tendereztetés ilyen folyamata egyébként nem idegen a mobilcégtől, tavaly így zajlott a kreatívtender is, amikor a Grey helyett a DDB Budapestet választották. A jelenlegi médiatenderrel lezárulhat az az ügynökségcsere hullám, amely 2007 elején, Beck György vezérigazgató érkezésével kezdődött. Először az interaktív, majd a kreatív-, később a pr-ügynökséget váltották le. Persze könnyen lehet, hogy az OMD-nek sikerül megtartani a tavaly listaáron 7,2 milliárd forintot költő Vodafone-t.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés