hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaügynökséget keres a Vodafone

A Vodafone egy hónappal ezelőtt médiatendert írt ki – értesült a Kreatív Online. A két körben zajló keresés első megmérettetése a napokban kezdődik.
hirdetés

Információink szerint médiatendert írt ki a Vodafone. Az egy hónappal ezelőtt indított folyamat első köre egy információgyűjtéssel és tapogatózással indult. A mobilszolgáltató a médiaügynökségi piac sok szereplőjétől bemutatkozó találkozókat kért, amelyen vélhetően azt kívánták felmérni, az adott ügynökség vezetőivel mennyire tudnak majd közösen dolgozni.

A második válogatás keretében a Vodafone már konkrét feladathalmazt adott a jelentkezőknek, a rengeteg szakmai kérdésből álló csomagot a hét végéig kell megválaszolniuk az ügynökségeknek egy-egy prezentáció keretében.

A Kreatív Online értesülései szerint a tenderre a médiaügynökségi piac számos szereplője mellett a Mindshare, a MC Media, a Zenith Optimedia és a mobilcég médiaügyeit korábban kezelő OMD is meghívást kapott.

A tender részleteiről megkérdeztük a Vodafone-t is, a szolgáltató azonban nem kívánta megerősíteni értesüléseinket és elzárkózott a nyilatkozattól.

A tendereztetés ilyen folyamata egyébként nem idegen a mobilcégtől, tavaly így zajlott a kreatívtender is, amikor a Grey helyett a DDB Budapestet választották. A jelenlegi médiatenderrel lezárulhat az az ügynökségcsere hullám, amely 2007 elején, Beck György vezérigazgató érkezésével kezdődött. Először az interaktív, majd a kreatív-, később a pr-ügynökséget váltották le. Persze könnyen lehet, hogy az OMD-nek sikerül megtartani a tavaly listaáron 7,2 milliárd forintot költő Vodafone-t.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés