hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megatendert hirdet a Magyar Turizmus

Kommunikációs tendert hirdet a Magyar turizmus. A tender komoly összegű lesz, 40-50 milliót szánnak csak kreatívfeladatokra, de nagyon szoros határidőkkel.

hirdetés

Sajtótájékoztatón jelentette be szerdán Dudás Krisztina, a Magyar Turizmus nemrég kinevezett marketingigazgatója, hogy napokon belül komoly kommunikációs tendert fog kiírni a cég a stratégiai márkaépítés jegyében.

A tender témája, hogy hogyan lehet eladni Magyarországot mind a külföldi, mind a belföldi piacokon? Az alapmotívumot a cég meghatározta: mindenképp a földalatti melegvizekre, forrásokra koncentrálva kell az ajánlatot felépíteni. Külföld felé 23 országba kommunikálják majd b2b és b2c csatornákon az üzenetet.

A megatender kiírása 2-3 napon belül megjelenik az EU hivatalos honlapján és a Közbeszerzési Értesítőben. „A tendert úgy írtuk ki, hogy széles körben indulhassanak a megszólítottak, és ami a kiírásban feltételként még szerepel: a kreatívügynökségnek gyakorlatának kell lennie márkaépítés terén, és nívódíjjal kell rendelkeznie. Természetesen a célterületekre megosztva is lehet majd pályázni.” – tájékoztatott a marketingvezető.

A jelentkezések benyújtási határideje azonban nagyon szoros lesz: február 7-ig várják a reklámügynökségek jelentkezését, majd február 11-én jelenti be a cég, hogy melyik az 10-15 cég, amelyekkel elképzelhető az együttműködés, február 28-án pedig már győztest hirdetnek az előzetes elképzelések szerint. Márciusban várják majd a kreatívötletek megvalósításának bemutatását, április 1-én pedig a tervek szerint elindul a kampány.

A vállalat csak a kreatívfeladatokra 40-50 millió forintot szán (koncepció és gyártás együtt), a médiamegjelenés ezen összeg felett várható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De vajon miből gondolja a MT, hogy kb. 6 munkanap alatt szakmailag jól kidolgozott pályázatot lehet készíteni??
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés