hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint kevesebb a magyar nevezés Portorozsban

Idén is a DDB nevezett a legtöbb munkával a portorozsi Golden Drumra, a kelet-európai reklámversenyre benyújtott 81 munka közül 17 az övék. A második a sorban hét-hét alkotással a Grey és az Ogilvy.
hirdetés

Csakúgy mint tavaly, az előző évhez képest idén is kevesebb nevezést küldtek be a magyar cégek a Golden Drumra. Tavaly 104, idén azonban csak 99 magyar munka versenyzik – ebből 81-et a reklámversenyre küldtek be, 18-at pedig a külön meghirdetett Portorozs Piran Poster Awards és az I feel Slovenia pályázatokra. A tavalyi versenyhez hasonló az is, hogy ezúttal is a DDB küldte be a legtöbb munkát a reklámversenyre, összesen 17-et.

Bár azt nem bontották le, hogy melyik kategóriába neveztek a magyar ügynökségek, az a táblázatokból kiderült, hogy a legtöbb, 24 magyar munka a tévészpotok között versenyzik, 21 az outdoorban, 13 az interaktívban, de szép számmal küldtek be alkotást a Poster Awards „I feel Slovenia" kategóriájába is, összesen 16-ot.

A Golden Drum zsűrije összesen 2573 munkát bírál el. A résztvevő országok közül a legtöbb nevezést Románia küldte be, második a sorban Oroszország 274-gyel, harmadik pedig a házigazda Szlovénia 241 munkával.

Az összes nevezés egyébként jócskán elmarad a tavalyi 3103-tól. 2007-ben hat Grand Prix-t osztottak ki, a legtöbb pontot a BV McCann Erickson szerezte a versenyen. Az egyedüli magyar sikert Ujj Mészáros Károly könyvelte el, ő nyerte meg a Studio Drum rendezői versenyt.

A Golden Drumon megkezdődött a kategóriák zsűrizése, a háromtagú médiaszekcióban Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója is bírál.

Magyar nevezések
Addiction 1
Akció-NXS 3
Café Creative 3
Carnation 5
DDB 17
Filmmaker Company 1
Forward Digital 1
GlaxoSmithKline Hungary 1
Grey 7
Ideatime 2
JWT Budapest 1
Kirowski 2
Laboratory Ideas 5
Leo Burnett 5
McCann Erickson 5
Ogilvy & Mather 7
Proud 1
Republic 1
Scholz & Friends 4
Sylva 3
Young & Rubicam 6


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés