hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mégis leül egymással az RTL és Tv2

Egy asztalhoz ül a TV2 és az RTL Klub programigazgatója a BrandTrend beszélgetésén. A két vezetőn kívül más szakemberek is részt vesznek a média és a fogyasztó felelősségét firtató kerekasztalon.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az október 29-re szervezett beszélgetés A média (és a fogyasztó?) felelőssége címmel zajlik, ami arra a felvetésre utal, hogy mostanában sokszor lehet hallani "a média érte a felelős" mondatot, pedig a szervezők szerint az, hogy felelőssége van a médiának, talán nem egyenlő a média felelősségével. Mi van a fogyasztóval? Neki csak joga van? Ő nem felelős? - többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ a BrandTrend kerekasztal-beszélgetése.

A beszélgetésen részt vesz Bajomi-Lázár Péter médiakutató, Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkára, Gyöngyössy Bence a TV2 programigazgatója, Kert Attila, a Magyar Televízió (MTV) hírigazgatója, Kolosi Péter, a RTL Klub programigazgatója és Murányi Marcell, a Blikk főszerkesztője. A moderátor Kőszegi András, a BrandTrend ügyvezetője.

A kerekasztal-beszélgetés azért számít különlegesnek, mert szeptemberben a Brandfestival konferenciáján annak ellenére nem találkozott nyilvánosan a két nagy kereskedelmi tévé vezetője, hogy azt nyár elején leegyeztették.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés