hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszólítaná a nőket a Johnnie Walker

Amerikában piacra dobják a Jane Walkert. 2016 végére tervezték, csak Trump lett az elnök.

hirdetés

A nemek közti egyenlőség mellett kampányol a Johnny Walker az Egyesült Államokban. Piacra dobja ugyanis a Jane Walker Edition-t, méghozzá márciusban, amikor egyrészt a Nők napja van, másrészt Amerikában, Angliában és Ausztráliában akkor tartják a Women's History Month nevű, a történelem női úttörőire emlékező rendezvénysorozatot.

A Jane Walker palackokból egy dollárt non-profit női egyenjogúsági kampányoknak adományoznak, ilyen a New York-i Central Parkba tervezett szüfrazsettemlékmű, illetve az annak felállítására irányuló mozgalom (Monumental Women), valamint a női politikusok aktivitását és hivatali szerepét ösztönző She Should Run kampány.

A Jane Walker kampányt, és ahhoz tartozó logót és kommunikációt az Anomaly ügynökség csinálja. Érdekesség amúgy, írja az Adweek, hogy a kampányt eredetileg 2016 végén akarták indítani: Hillary Clinton megválasztására időzítették volna, aki az első nő lett volna a hivatalban. Csak aztán egy nőket molesztáló nárcisztikus hímsoviniszta lett az elnök.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés