hirdetés
hirdetés

Megvan a 2,5 milliárdos FVM-es rendezvénytender győztese

2008-07-30
Az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézete (VKSZI) eredményt hirdetett az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program (ÚMVP) rendezvényszervezési feladataira kiírt 2,5 milliárd forint keretösszegű, később 3,75 milliárdra bővíthető pályázaton. A nyertes négy évre kapott megbízást.

A Merlin Communications nyerte az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézete (VKSZI) Új Magyarország Vidékfejlesztési Program (ÚMVP) rendezvényszervezési feladataira kiírt 2,5 milliárd forint keretösszegű (3,75 milliárdra bővíthető) tenderét. A Merlin-nek az uniós pénzekből gazdálkodó ÚMVP különböző típusú rendezvényeinek egységes pr- koncepció alapján való megszervezése lesz a feladata. Hogy konkrétan milyen feladatokat kell majd elvégeznie a cégnek, arról Wendler Tamás, a Merlin ügyvezető igazgatója a jövőbeli megállapodásokra hivatkozva nem tudott felvilágosítást adni. A megköttetendő szerződés 48 hónapra szól. 

A Merlin mellett a nyílt tenderen indult még a Sensation Event, és a Nexus, akik nem fellebbeztek az eredmény kihirdetése utáni 8 napban. 

A VKSZI, mint arról már beszámoltunk, az utóbbi időben számos tendert írt ki, melyek közül a pr-, reklám- és médiatender furcsa kiírása és eredménye nagy vihart kavart.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés