hirdetés
hirdetés

ÚMVP - közvéleménykutatás 150 millióért

2008-05-30
Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Programhoz kapcsolódóan nemcsak médiafeladatokat ad az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet (VKSZI), hanem közvéleménykutatásra szólót is. Az intézet a tenderen kiválasztott partnerrel nettó 100 és 150 millió forint közötti szerződést köt – derül ki a Tenders Electronic Daily (TED) honlapjáról.
Közvélemény-kutatási szolgáltatások, adatbázisok szűrése, adatbányászat, kommunikációs anyagok előtesztje, telefonos, gyorsított adatfelvételek lesz többek között a feladata annak az ügynökségnek, amely nyer a szaktanácsadási intézet tenderén.

A nyílt eljáráson négy évre szóló megbízást pályáztatnak meg, az együttműködésre pedig nettó 100 és 150 millió forint közötti összeget szánnak.

A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó céget választják ki, a pedig  jelentkezéseket július 11-ig várják.

Mint arról beszámoltunk, az uniós programhoz kapcsolódóan a VKSZI médiafeladatokra is eljárást hirdetett.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés